Önske lista

Istället för att plugga musik sitter jag nu och kollar på kläder och gör en önske lista av de kläder jag vill ha :P
Hittade denna godbit på www.Nelly.com Victoria Dress Top SEK 199, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM
Jag önskar mig också detta, om det är någon i min släkt som läser :P Jump Side Top SEK 199, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM Gape Knit Cardigan SEK 399, Only - NELLY.COM Esmeralda Point Dress SEK 249, Rut m.fl. - NELLY.COM Air Deep Tee SEK 149, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM Sub Lace Look Leggings SEK 199, Vila - NELLY.COM Afton SEK 399, Dr Denim - NELLY.COM Dahlya Legging SEK 299, Soaked in Luxury - NELLY.COM Dark Glamour Pantyhose SEK 289, Vogue - NELLY.COMOroblu Motif SEK 249, Oroblu - NELLY.COM 
  Kingdom Bag Big SEK 649, Friis&Co - NELLY.COM Wild Shine SEK 39, Wet n' Wild - NELLY.COM Knitted Dream Balihearts SEK 79, Lady B - NELLY.COMNaomi Campbell Edt 50ml SEK 395, Naomi Campbell - NELLY.COM 
Jag är inte helt säker, men jag tror att det är denna parfym jag önskar mig :P
Haha, jag hade tänkt skriva ett snabbt inlägg om EN klänning. Istället blev det en lång önske lista :P
Men jag tycker att det är så härligt att kolla på kläder på Nelly eftersom deras hemsida är så bra. Jag älskar den lilla funktionen att man ofta kan klicka på "catwalk video" och se plagget i en video lite snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0