Räddaren i nöden

Idag kom jag på jätte dåligt humör till skolan. Men efter att ha varit kring mina vänner ett tag så vände det. Vi hade gympa idag men jag hade glömt shorts. Suck. Men då har Felicia ett par som hon lånar ut till mig :D TACK!
Efter skolan så gick jag och Emelie hem till mig och såg på gossip girl och pluggade sedan musikhistoria. Vi har 3 epoker kvar att lyssna på så vi ska fortsätta på fredag.
Men vi hade glömt en sak som vi behövde när vi skulle plugga i skolan så vi sprang tillbaka och stod och bankade på dörren som var låst ända tills Glenn (våran rektor) kom och öppnade. Haha, vi fick värsta skratt attacken när vi sprang för Emelie frågade mig något och jag svarade inte, hörde inte riktigt och tänkte typ på annat, så hon frågar igen och vi börjar as garva xD
Nu ska jag ut och springa lite. Härligt! Jag mår bäst när jag rör på mig. Dessutom så ska vi ha simtest nästa vecka och då gäller det ju att vara i form. hahaha xD

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha,varsågod :D

2009-11-02 @ 21:24:49
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0