hemma igen

Jag kom hem från Emelie för ett tag sen. I morse vaknade jag vid 12 någonting, vi åt frukost och låg sen i sängen och pratade till 3 någon gång :P Så hela dagen har jag typ bara legat... Det känns lite dumt att ha slösat bort en dag på att ligga i sängen men samtidigt var det så härligt att inte göra någonting så det gör inget.
Igår åt vi jätte mycket popcorn, chips, kex med ost, godis och läsk så imorse när jag vaknade var jag fortfarande mätt ifrån det :P Men vi åt ändå frukost, jätte gott ciabat bröd :D
Igår kväll låg vi också och pratade efter scream awards i typ en timme eller något. Så vi somnade vid fyra någon gång..... det var jätte kul att se på scream awards, Taylor Lautner var jätte snygg :) Det är så kul att se när en serie eller film som man tycker om får pris :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0